شرکت آچار فرانسه
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه
خیابان

آیا پیام رسان ایتا امن است؟

آیا پیام رسان ایتا امن است؟

آیا پیام رسان ایتا امن است؟

ایتا چقدر امن است؟

ایتا بر پروتکل Mtproto بر روی الگوریتم‌های آزمایش شده در طول زمان برای سازگار کردن امنیت با ارسال سریع و با تکیه کردن بر اتصال‌های ضعیف پایه ریزی شده است (نگاه کنید به شرح و پرسش‌های متداول پیشرفته). ما به طور مستمر برای بهبود امنیت پروتکل و کلاینت‌هایمان کار می‌کنیم.

شما چگونه داده‌ها را رمزنگاری می‌کنید؟

ما رمزنگاری امن را پشتیبانی می‌کنیم. رمزنگاری Client-Server در چت‌هاى روی ابر (چت‌هاى خصوصی و گروهی) همه دادهها، صرف‌نظر از نوع (نوشته، رسانه یا فایل‌ها)، به یک روش رمزنگاری می‌شوند.
رمزنگاری‌ها بر روی رمزنگاری AES سیمتریک ۲۵۶ بیتی، رمزنگاری ۲۰۴۸ RSA می باشد

آیا ایتا مرا در برابر همه چیز حفاظت می‌کند؟

ایتا می‌تواند هنگام انتقال داده‌ها و تبادل اطلاعات امن، کمک کند. یعنی همه داده‌ها (شامل رسانه‌ها و فایل‌هایی) که شما از طریق ایتا می‌فرستید یا دریافت می‌کنید، برای ISP شما، مدیر شبکه یا دیگر اشخاص ثالث قابل دسترسی نیستند. ولی اگر شخصی به گوشی شما یا رایانه‌ای که به نسخه وب وصل می‌شوید دسترسی روت پیدا کند، ما نمی‌توانیم شما را در برابر آنها محافظت کنیم.
لذا توصیه می‌کنیم تلفن و رایانه‌ای که با آن‌ها وارد ایتا یا سایر شبکه‌های اجتماعی می‌شوید را در دسترس دیگران قرار ندهید و همواره از رمز عبور قوى و سیستم تأیید هویت دو مرحله اى استفاده نمایید. هر دو گزینه از قسمت «تنظیمات، حریم خصوصی و امنیت» قابل دسترسی مى‌باشد.

یستم تایید هویت دو مرحله اى چطور عمل مى‌کند؟

برای اطمینان از اینکه احدی نتواند به حساب کاربری شما نفوذ کند، از سیستم تایید هویت دو مرحله‌اى استفاده کنید تا از حسابتان به وسیله رمزعبور محافظت شود. در این صورت، یک مهاجم حتی با داشتن کد پیامکی هم نخواهد توانست به حساب کاربری شما دسترسی پیدا کند. شما می‌توانید تایید هویت دو مرحله اى را از این طریق فعال کنید: تنظیمات، حریم خصوصی و امنیت، امنیت، تایید دو مرحله‌ای. همچنین در نظر داشته باشید که حساب ایمیل بازیابى به یک رمز عبور قابل اطمینان احتیاج دارد. این قابلیت در نسخه اصلی ایتا ارائه خواهد شد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
به اشتراک بگذارید :
فیسبوک گوگل تویتر کلوب فیسنما دیگ یاهو
دیدگاه کاربران 0
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


دانلود آهنگ جدید